referencie

22.04.2023 12:36

 služba LACNY a SIKOVNY ELEKTRIKAR je fakt pravda dakujeme za skvelú prácu . Môj problém s elektrikov podotýkam dlhoročný sa stratil behom dvoch dní vrelo odporúčam majstrov.

Anton F.  Bratislava        Karlova Ves.

 

-hladala som šikovných a lacných majstrov a našla som dakujem p.Varga budem Vás odporúčať .

                                Janka Mozorová    Bratislava -Ružinov.

 

Bola som očarená nápaditosťou a rychlosťou riešenia problemov pri rekonštrukcii elektriky bytu dakujem Vám .

    A prajem pekný deň.            A.K.      Bratislava-Devínska Nová Ves.

 

Po odporúčaní známeho som si Vás vybrala z viacerých firiem . A nesklamala som sa ,rychlosť ,precizita ,dochvílnosť a hlavne rozumná cena .Prajem nadalej vela úspechov . Eva Takačová   Bratislava-Petržalka .

Všetko dobré Vám želám ,krásna práca ,velmi pekný výsledok .Dakujem . Nadežda Borská -Bratislava Lamač.

 

Není opravár ako opravár ,pán Majster nám opravil to čo nám druhí doslovne zničili dakuuuujeeeemee

                          M.L        Bratislava      Podunajské Biskupice

Triezve rozmýšlanie ,naklonené ku klientovi ,prajem veľa uspechov.   Jan Mrva     Bratislava-Rača.

 

Po oprave elektroinštalácie už môžem piecť,varit,prať,robyť všetko naraz čo som nemohla 25 rokov.Dakujem

                               Janka M.          Bratislava-Dúbravka.

Aj zmála peňazí sa dajú robyť veľké veci ,dakujeme Vám .         O.N     Bratislava-Vrakuňa.

 

Spolahlivý šikovný majstry dakujem a prajem veľa úspešných zákaziek .        J.Mrázová       Bratislava-Nové Mesto.